رابطه جنسی و جراحی بینی

رابطه جنسی بعد از عمل بینی

یکی از دغدغه هایی که بعد از جراحی بینی با آن مواجه می شوید، رابطه جنسی بعد از عمل بینی است. افرادی که اقدام به جراحی بینی می کنند تا چه زمانی نمی توانند رابطه جنسی داشته باشند؟ در این مقاله در رابطه با این موضوع توضیحاتی را قرار داده ایم.

بهترین زمان رابطه جنسی بعد از عمل بینی

جراحی بینی یکی از جراحی های پر طرفدار در بین افراد است. با این جراحی افراد مختلف می توانند صورت خود را زیباتر و جذابتر کنند. عموما یکی از سوالاتی که در این دوره ذهن افراد را به خود مشغول می کند این است که رابطه جنسی بعد از عمل بینی تا چه مدت باید قطع شود؟ آیا نیازی به متوقف کردن رابطه جنسی بعد از جراحی بینی وجود دارد؟

در این زمینه پزشکان توصیه می کنند تا به مدت یکماه پس از جراحی بینی از انجام فعالیت های جنسی خودداری کنید. داشتن رابطه جنسی در زمان نامناسب موجب دفورمی و بیشتر شدن تورم بینی می شود.

رابطه جنسی بعد از جراحی بینی

پس زمانی که اقدام به جراحی بینی می کنید باید بدانید که مراقبت پس از جراحی، به اندازه جراحی بینی در نتیجه نهایی موثر خواهد بود. پس در این زمینه با پزشک خود نیز مشورت کنید و حداقل به مدت یکماه از رابطه جنسی پرهیز کنید.

اطلاعات بالا تنها برخی از موارد معمول است، برای اطمینان از زمان رابطه جنسی، باید در مورد بهبود زخم و شکل بینی با پزشک متخصص مشورت کنید. چرا که جراحی بینی نباید زندگی زناشویی افراد را با مشکل مواجه کند.

در رابطه جنسی بعد از جراحی بینی به چه نکاتی توجه کنیم؟


شما در دوران نقاهت باید نکات زیادی را رعایت کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. در ادامه به تعدادی از این نکات اشاره کرده ایم:

رابطه جنسی در وضعیت مناسب

شما باید وعیت فیزیکی خود را تا مدتی، به گونه ای انتخاب کنید که به بینی شما فشار زیادی وارد نشود و ضربه ای به بینی وارد نشود. زیرا در صورت بروز هرگونه ضربه به بینیف می تواند نتایج بدی را به همراه داشته باشد.

در این دوره بینی باید خونریزی کمتری داشته باشد تا محل برش ها و زخم ها ترمیم شوند. در صورتی که به بینی ضربه وارد شود موجب بروز تورم می گردد که ابدا برای روند بهبودی و نتیجه جراحی مناسب نخواهد بود.

سوالات متداول رابطه جنسی و جراحی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط