بهترین دکتر لیفت صورت در تهران

بهترین دکتر لیفت صورت در رشت

لیفتینگ صورت یا لیفت صورت به اشکال مختلف بیش از صد سال است که انجام می شود. در طول این مدت، پیشرفت در دانش آناتومی و بهبود تکنیک‌های جراحی و همچنین درک بهتر تغییرات مرتبط با افزایش سن، عمل لیفت صورت را به یکی از پایه‌های اصلی جوان ‌سازی صورت تبدیل کرده است. نکته مهمی که در این زمینه است پیدا کردن بهترین دکتر لیفت صورت در رشت است.

اگر نگران شلی و شلی پوست گردن یا صافی گونه ها ناشی از فرود آمدن پوست صورت هستید، این احتمال وجود دارد که لیفت صورت ممکن است روشی باشد که برای اصلاح این مشکلات توصیه می شود. لیفت صورت شامل برداشتن پوست اضافی، صاف کردن چین و چروک های پوست و سفت کردن بافت صورت می تواند باشد. این عمل با شامل لیفت ابرو یا چشم فرق دارد، اگرچه ممکن است همزمان  باهم انجام شوند.

انواع مختلفی از لیفت صورت توسط جراحان مختلف استفاده می شود و برخی از تکنیک ها مشکلات مختلف را با نتایج بهتری نسبت به سایرین درمان می کنند. از آنجایی که هر فرد منحصر به فرد است، ممکن است یک یا چند گزینه برای اصلاح نگرانی های شما ارائه شود.

لیفت صورت

روش جراحی لیفت صورت

اگر از سلامت خوبی برخوردار هستید، فردی غیر سیگاری هستید و بتوانید دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را به درستی دنبال کنید، عوارض نادر خواهد بود. درباره بسیاری از مزایای جراحی لیفت صورت بیشتر بدانید. لیفت صورت معمولاً به صورت سرپایی انجام میگیرد. بسته به نوع روش هایی که در حال انجام هستند، می تواند از ۲ تا ۴ ساعت طول بکشد. معمولاً تحت بیهوشی عمومی یا آرامبخش IV انجام می شود. پس از آن حدود یک ساعت پس از جراحی در نقاهت خواهید ماند و سپس تحت مراقبت یک بزرگسال مسئول قرار می گیرید. شما مجاز هستید که بلند شوید و بتوانید فعالیت های “سبک” را انجام دهید. چند روز تا یک هفته با سر بالا می‌خوابید. معمولاً فعالیت‌های هوازی یا شدید را می‌توان تا هفته سوم پس از جراحی از سر گرفت، اگرچه این میزان از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.

کبودی معمولاً اندک است، اما تا چند هفته پس از جراحی مقداری تغییر رنگ مایل به زرد وجود دارد. در صورت لزوم معمولاً می توان آن را با آرایش استتار کرد. ممکن است مقداری کاهش موقتی در احساس روی گونه ها در جلوی گوش وجود داشته باشد. اکثر مدل‌های مو در حین بهبود، برش‌های نامشخص را پنهان می‌کنند.

ناراحتی حداقل تا متوسط است، باز هم بسته به نوع روش و هر روش اضافی دیگر. داروهای ضد درد تجویز می‌شوند و همه بیماران باید در روزهای اولیه پس از عمل احساس راحتی داشته باشند. علاوه بر این، معمولاً برای پیشگیری پس از جراحی، آنتی بیوتیک تجویز می شود.

بیماران معمولاً در هفته اول پس از جراحی چندین بار ویزیت می شوند و بسته به پیشرفت هر بیمار حدود ۳ تا ۶ ماه پیگیری می شوند.

بلفاروپلاستی

کاندیدای خوب برای لیفت صورت

  • افراد که مشکل پزشکی خاصی ندارند و سلامت هستند، زیرا مشکل پزشکی می تواند در بهبود زخم یا بهبودی پس از جراحی اختلال ایجاد کند.
  • کسانی که سیگار نمی کشند.
  • کسانی که انتظارات واقع بینانه نسبت به جراحی لیفت صورت دارند.

چگونه باید برای لیفت صورت آماده شوم؟

قبل از جراحی، پزشک متخصص برای شما آزمایش خون یا ارزیابی قبل از جراحی را درخواست می کند. پزشک ممکن است از شما بخواهند که مصرف برخی داروها را متوقف کنید یا تنظیم دوزها را قبل از عمل حتما اعمال کنید. همچنین ممکن است پزشک از شما بخواه که قبل لیفت صورت ، سیگار نکشید و برای کاهش خطر خونریزی و کبودی، مصرف آسپرین، مسکن های ضد التهابی و هر مکمل گیاهی را قطع کنید. بسیار اهمیت دارد که در زمان انجام عمل شما حتما همراهی با شما باشد زیرا شما به کسی نیاز دارید که شما را به سمت جراحی و از آن برگرداند.

بیشتر بخوانید : بهترین جراح پلاستیک

خطرات و عوارض جانبی لیفت صورت

خطراتی برای هر عملی وجود دارد برای لیفت صورت نیز عوارض خطراتی وجود دارد که عبارتند از:

  • خطرات بیهوشی
  • خون ریزی
  • عفونت
  • حوادث قلبی
  • لخته شدن خون
  • درد یا جای زخم
  • ریزش مو در محل های برش
  • تورم طولانی مدت
  • مشکلات در بهبود زخم

بهترین دکتر لیفت صورت در رشت

برای پیدا کردن بهترین دکتر لیفت صورت در رشت می توانید از روش ها مختلفی استفاده کنید. مثلا می توانید از طریق شبکه های مجازی نمونه کارهای پزشکان را مشاهده کنید.

می توانید برای پیگیری و پیدا کردن بهترین دکتر لیفت صورت در رشت از سرچ گوگل نیز استفاده کنید. شما از طریق گوگل و نظرات ثبت شده می توانید اسامی پزشکان را پیدا کنید. بعد از طریق اینستاگرام یا شبکه های دگیر مثل اپارات، نمونه کارهای آنها را مشاهده کرده و با مطالعه رضایتمندی ها و .. پزشک خود را انتخاب کنید

می توانید در مرحله بعدی در مطب پزشک حضور پیدا کنید و نظرات بیماران را بپرسید و با خود پزشک مشاوره داشته باشید.

مشاوره لیفت صورت

بسیاری از اوقات بیمارانی که مایل به لیفت صورت هستند از جراحی پلک نیز سود می برند و گهگاه بهبودی را نیز از عمل بزرگ کردن صورت دریافت می کنند. پزشک متخصص معمولاً به بیماران خود گزینه هایی را ارائه می دهد، اما در نهایت، هر فردی خودش تعیین می کند که کدام روش یا گروهی از روش ها برای آنها مناسب تر است.

در طول مشاوره، پزشک نگرانی های شما را تعیین می کند و ساختار استخوان، ویژگی های پوست و محل چربی اضافی و مناطقی که دچار کمبود چربی هستند را ارزیابی می کند. او ممکن است به روش های دیگری اشاره کند که لیفت صورت را بهبود می بخشد، مانند جراحی پلک، لیفت پیشانی و احتمالاً بزرگ کردن چانه یا گونه. مزایا و معایب هر روش مورد بحث قرار خواهد گرفت و شرحی از تمام خطرات و عوارض بالقوه پوشش داده خواهد شد.

دکتر محمدرضا مقدم‌نیا

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی عضو انجمن جراحان پلاستیک
دکتر محمدرضا مقدم نیا با شماره نظام پزشکی ۸۳۰۳۹ یکی از بهترین ها در زمینه جراحی پلاستیک ایران هستند که با مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک در استان گیلان، شهر رشت و نیز تهران مشغول به فعالیت هستند.

ایشان دارای بورد فوق تخصصی هستند. دکتر محمدرضا مقدم نیا به عنوان یکی از اعضای انجمن جراحان پلاستیک ایران نیز شناخته می شوند.

تماس با دکتر

هزینه لیفت صورت چقدر است؟

هزینه لیفت صورت به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • هزینه دستمزد پزشک
  • هزینه های بیمارستان یا مرکز جراحی
  • بیهوشی
  • هزینه های بازیابی و ترمیم مجدد

هزینه نهایی ممکن است به طور قابل توجهی بالاتر یا پایین تر باشد. هزینه ای که شما باید بپردازید، بسته به نتایج مورد نظر، تخصص جراح و موقعیت جغرافیایی شما میتواند متفاوت باشد.

آپارات دکتر مقدم نیا

کلام آخر

لیفتینگ صورت سنگ بنای جوانسازی صورت جراحی است و ظاهری طبیعی و طراوت را به افراد مناسب ارائه می دهد و در عین حال برش ها را به طور نامحسوسی پنهان می کند. اکثر بیماران در عرض چند هفته به فعالیت های قبل از جراحی باز می گردند و بسته به آناتومی منحصر به فرد و ساختار ژنتیکی خود می توانند انتظار داشته باشند که نتایج به مدت ۵ تا ۱۰ سال باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط